مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-26اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح 35 پروژه در زرین دشت فارس


فرماندار زرین دشت از توابع استان فارس گفت: همزمان با هفته دولت 35 پروژه عمرانی، بهداشتی، ورزشی و آموزشی به ارزش 214 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.

- ایسنا/فارس فرماندار زرین دشت از توابع استان فارس گفت: همزمان با هفته دولت 35 پروژه عمرانی، بهداشتی، ورزشی و آموزشی به ارزش 214 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ زنی و یا افتتاح می شود.

رسول بهمنی، امروز، شنبه چهارم شهریور در نشستی خبری گفت: از 35 پروژه یاد شده، 27 پروژه با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان آماده افتتاح و 6 پروژه نیز با پیش بینی 53 میلیارد تومان اعتبار آماده کلنگ زنی است.

وی افزود: عمده این پروژه ها در حوزه راهداری، بهسازی معابر شهری و روستایی، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، برق، مسکن روستایی، ورزش و مدارس شهرستان بوده است که در هفته دولت به بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت در شهرستان زرین دشت با تاکید بر اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تا به امروز یک هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف شهرستان زرین دشت در حال اجرا و یا عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است، گفت: بخش زیادی از این پروژه ها از مطالبات جدی و به حق مردم شریف شهرستان زرین دشت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 35 پروژه در زرین دشت فارس

کلنگ زنی و افتتاح 35 پروژه در زرین دشت فارس