مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:352023-09-11سياسي

برگزاری جشنواره ملی آش رونق اقتصادی برای زنجان به همراه دارد


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: برگزاری جشنواره ملی آش و برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی، نه تنها باعث جذب گردشگر می شود بلکه رونق اقتصادی استان را به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی شهامی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری شانزدهمین دوره جشنواره ملی آش ایرانی و هفدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با حضور دستگاههای اجرایی مختلف در سالن امام علی استانداری زنجان گفت: جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع دستی یک فرصت عالی برای استان زنجان است و باید از این فرصت مناسب برای توسعه استان در بسیاری از جهات استفاده کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان افزود: برگزاری جشنواره ملی آش و برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی، نه تنها باعث جذب گردشگر می شود بلکه رونق اقتصادی استان را به همراه خواهد داشت.

باید از طریق جشنواره ملی آش ایرانی برای سال آینده یک برند مشهور و قدرتمند برای زنجان به وجود آید.

وی گفت: این رویداد باید در فضای مناسب با رعایت حجاب و عفاف و با کمک و تعامل تمامی دستگاههای اجرایی استان که دخیل در برگزاری این جشنواره هستند، لازم است از امور محوله آگاه بوده و دستگاههای خدمات رسان در ایام برگزاری جشنواره بصورت آماده باش، در جهت برگزاری باشکوه تر این جشنواره تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی آش رونق اقتصادی برای زنجان به همراه دارد

برگزاری جشنواره ملی آش رونق اقتصادی برای زنجان به همراه دارد