مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:202023-08-31سياسي

نواب: اربعین، فرصتی برای دفاع از ارزش هاست


حجت الاسلام نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به حضور میلیون ها زائر از بیش از 64 کشور در مراسم اربعین، گفت: اربعین فرصتی برای دفاع از ارزش هاست و باید از این فرصت برای برنامه های دین بیش از گذشته استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، همایش بین المللی اربعین و فرهنگ و معارف علوی بین دانشگاه امیرالمؤمنین و دانشگاه کوفه در جوار حرم علوی در نجف اشرف با حضور جمعی از اساتید ایران، عراق، پاکستان و سایر کشورها برگزار شد.

بدخواهان اسلام بعد از شکست در جبهه های مختلف، به قرآن حمله کردند حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه خدا را شاکر هستیم که این توفیق را روزی ما کرد تا ایام اربعین در خدمت امام علی علیه السلام و در جوار بارگاه ملکوتی آن حضرت باشیم، گفت: اربعین زوایای مختلفی دارد که یکی از زاویه های سخن در این ایام، اربعین و دفاع از ارزش هاست.

  وی با بیان اینکه یکی از جایگاه هایی که می توان از ارزش ها دفاع کرد، خاستگاه و ظرفیت اربعین است، تصریح کرد: بدخواهان که در جبهه های دیگر شکست خوردند، درمانده از همه جا به قرآن حمله کردند.

ما وظیفه داریم در هر موقعیتی از قرآن کریم بگوییم تا آن در قیامت از ما شکایت نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواب: اربعین، فرصتی برای دفاع از ارزش هاست

نواب: اربعین، فرصتی برای دفاع از ارزش هاست