مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-28سياسي

کنسرت رایگان راغب و دینی که ادا شد


راغب درباره کنسرت «چهارپایه عشق» گفت: در این کنسرت ما میزبان اقشار و تفکرات مختلف بودیم و توانستیم حال دلشان را خوب کنیم.

ما زندگی می کنیم که حالمان خوب شود و از طریق حال خوبمان حال دیگران هم خوب شود.

- راغب درباره کنسرت چهارپایه عشق گفت: در این کنسرت ما میزبان اقشار و تفکرات مختلف بودیم و توانستیم حال دلشان را خوب کنیم.

ما زندگی می کنیم که حالمان خوب شود و از طریق حال خوبمان حال دیگران هم خوب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال های اخیر، هر زمان که به ایام ماه محرم و صفر نزدیک می شدیم، این سوال عنوان می شد که چرا در این دوران کنسرت ها و موسیقی به طور کلی تعطیل می شود؟ پاسخ بسیاری هم این بود که علت آن ماهیت سوگ این ایام است، اگرچه که ماهیت کنسرت هم لزوما یک فضای شاد و مفرح نیست و می توان کنسرت هایی برگزار کرد که یا دارای فضای سوگواری حسینی و یا خارج از آن فضای شاد و مفرح هستند؛ چه بسا که کنسرت های آیینی یکی از تاثیرگذارترین سوگواره ها برای تکریم واقعه عاشورا است.

در سال های اخیر خیلی وقت ها شاهد مقاومت از سوی عده ای برای برگزاری کنسرت در این ایام بوده ایم که در همین راستا بسیاری از کارشناسان بر این باور بوده اند، علت این مقاومت باور این افراد بر تفریحی بودن موسیقی است، در صورتی که موسیقی یک علم و هنر والا است و آن بخش مفرح تنها قسمتی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرت رایگان راغب و دینی که ادا شد

کنسرت رایگان راغب و دینی که ادا شد