مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-18پزشكي

دستور افزایش سهمیه توزیع شیرخشک در مازندران


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سازمان غذا و دارو ضمن در نظر گرفتن شرایط استان به طور ویژه به تولید کننده های شیرخشک دستور افزایش سهمیه ورودی به استان را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، طی روزهای اخیر نداشتن شیرخشک در داروخانه ها نگرانی خانواده ها را درپی داشته است.

طی روزهای اخیر گزارشاتی از کمبود شیرخشک در داروخانه های استان داشتیم، در پاسخ هم به مراجعات مردمی گفته می شود طی هفته اخیر شیرخشک از کارخانه عرضه نشده است.

باتوجه به اهمیت سلامت و همچنین شرایط حساس کودکان لازم است در این زمینه تدبیر شود تا خانواده ها در این زمینه دغدغه نداشته باشند.

ابراهیم صالحی فر معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره کمبود شیرخشک در داروخانه های مازندران، اظهار کرد: در مقطعی در سطح کشور کاهش توزیع نسبی احساس شد که بخشی از کمبود شیر خشک به دلیل مشکل انتقال ارز بود و مذاکرات از سوی سازمان غذا و دارو کشور با بانک مرکزی در این خصوص انجام شد و بانک مرکزی قول همکاری داده است.

وی افزود: البته توزیع بعضی از شیر خشک ها در استان به صورت مقطعی محدود شد، اما قطع نشد و توزیع این محصول در حال حاضر نسبت به دو هفته گذشته رو به افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور افزایش سهمیه توزیع شیرخشک در مازندران

دستور افزایش سهمیه توزیع شیرخشک در مازندران