مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-27اقتصادي

هفته دولت 57 پروژه در شهرستان خمیر افتتاح و کلنگ زنی می شود


در هفته دولت امسال 57 پروژه عمرانی و اشتغال زایی به ارزش 88 هزار و 700 میلیارد ریال در شهرستان خمیر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، میرهاشم خواستار فرماندار خمیر امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار کرد: در این هفته 47 پروژه با اعتباری برابر با 3 هزار و 316 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: افتتاح 7 پروژه ورزشی روستایی در روستاهای شهرستان، احداث و تکمیل و تقویت شبکه برق شهرستان، آبرسانی به روستاهای منطقه جیحون، توسعه شبکه فیبر نوری، احداث بوستان، بهسازی معابر روستایی و احداث بلوار شهری و غیره از جمله پروژه های شاخص در شهرستان خمیر هستند.

  فرماندار خمیر همچنین گفت: کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث 10 پروژه به ارزش 85 هزار میلیارد ریال در شهرستان خمیر آغاز خواهد شد.

خواستار همچنین اضافه کرد: کلنگ زنی و عملیات اجرایی احداث مخزن پنج هزار متر مکعبی شهر بندرخمیر و یکهزار مترمکعبی روستای درگور و همچنین اجرای خط انتقال آب به رویدر به طول 31 کیلومتر از جمله پروژه ها ی بخش آب هستند که بهره برداری ازآن باعث پایداری و پایان تنش آبی در این حوزه خواهیم بود.

همچنین آغازعملیات اجرایی دو ابر پروژه کارخانه تولید شیشه و تولید فروسیلیسیم با سیلیکون در شهرستان خمیر استارت خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته دولت 57 پروژه در شهرستان خمیر افتتاح و کلنگ زنی می شود

هفته دولت 57 پروژه در شهرستان خمیر افتتاح و کلنگ زنی می شود