مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-28اقتصادي

20 درصد سردخانه و واحدهای سورت و بسته بندی میوه کشور در آذربایجان غربی است


رییس توسعه مکانیزاسیون و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: آذربایجان غربی رتبه برتر کشوری را از نظر تعداد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشور دارد و 20 درصد سردخانه ها و واحدهای سورت و بسته بندی کشور متعلق به این استان است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس توسعه مکانیزاسیون و صنایع وزارت جهاد کشاورزی گفت: آذربایجان غربی رتبه برتر کشوری را از نظر تعداد صنایع تبدیلی و تکمیلی کشور دارد و 20 درصد سردخانه ها و واحدهای سورت و بسته بندی کشور متعلق به این استان است.

کریم ذوالفقاری، امروز 6 شهریور در آیین افتتاح همزمان 105 پروژه عمرانی اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی استان که در محل واحد سورت و بسته بندی 15 هزارتنی میوه در شهرستان ارومیه برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی در دولت سیزدهم ، اظهار کرد: اولویت وزارت جهاد کشاورزی توسعه صنایع و ارتقای مکانیزاسیون بخش کشاورزی است.

ذوالفقاری با بیان اینکه یکی از تسهیلاتی که در استان ها در راستای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی پرداخت می شود، تسهیلات مکانیزاسیون است، افزود: از بهمن ماه پرداخت تسهیلات در سال 1401 را شروع کردیم و 231 هزارمیلیارد تومان تسهیلات به بهره برداران تا پایان سال برای جلوگیری از خام فروشی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری پرداخت شد که 24 هزار میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد سردخانه و واحدهای سورت و بسته بندی میوه کشور در آذربایجان غربی است

20 درصد سردخانه و واحدهای سورت و بسته بندی میوه کشور در آذربایجان غربی است