مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:512023-09-15سياسي

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در جامعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور مردم در تشییع شهید گمنام و لزوم پاسداشت ارزش های شهدا اظهار کرد: رجعت پیکر شهدا هشداری برای تمام کسانی است، که گرفتار غفلت شده اند.

وی گفت: دهه آخر ماه صفر دهه حزن و اندوه محبین اهل بیت عصمت و طهارت است و مؤمنین باید بر خود فرض بدانند، تا در این مراسم شرکت کنند و از مراسم سوگواری و عزاداری برای ابراز ارادت خود به اهل بیت علیهم السلام استفاده کنند، لزوم پرچمداری مسئولان به ویژه مسئولان فرهنگی در رابطه با جلسات عزاداری و محافل مربوط به اهل بیت در صیانت از ارزش های دینی و اخلاقی تعیین کننده است.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه فرزند آوری را یک تکلیف ضروری دانست و افزود: اگر روند فرزندآوری در کشور همین طور پیش برود، جمعیت کشور رو به پیری می رود، مسئله فرزند آوری بسیار مهم است، لازم است، خانواده ها این موضوع را جدی بگیرند.

وی ضمن انتقاد از برخی سیاست های سال های اخیر که به عناوین مختلف از فرزندآوری جلوگیری شد، بیان داشت: فرزندآوری و جوانی جمعیت یک تکلیف دینی، شرعی و قانونی است.

قدوسی نژاد تهدید صهیونیست ها مبنی بر ترور مسئولان نظامی و امنیتی ایران را نشان از استیصال این رژیم غاصب دانست و تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در جامعه است

دشمن به دنبال ایجاد فتنه در جامعه است