مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 06:502023-08-30سياسي

همگام با پیرغلامان حسینی در مسیر اربعین/ سفری برای کامل شدن


رفتن و دل سپردن به راهی که جز عشق اهل بیت و امام حسین (ع) در آن دیده نمی شود و استقبال و میزبانی وصف نشدنی مردم عراق از زائران اربعین دو روی سکه اربعین را به جهانیان مخابره می کند.

- رفتن و دل سپردن به راهی که جز عشق اهل بیت و امام حسین (ع) در آن دیده نمی شود و استقبال و میزبانی وصف نشدنی مردم عراق از زائران اربعین دو روی سکه اربعین را به جهانیان مخابره می کند.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها-ریحانه شهبازی: اربعین نامی که تداعی کننده یک حضور گسترده مردمی از سراسر دنیا به سمت قطب عالم جهان شده و همبستگی مسلمانان و شیعیان را به تصویر می کشد که دیدن این شور و اشتیاق برای مشارکت در این حرکت حسینی هر فردی را با علامت سوال روبرو می کند.

رفتن و دل سپردن به راهی که جز عشق اهل بیت و امام حسین (ع) در آن دیده نمی شود یک روی سکه را نشان می دهد و استقبال و میزبانی وصف نشدنی مردم عراق از زائران اربعین روی دیگر سکه است.

در واقع این همان مغناطیس و جاذبه حداکثری منش و رسالت اهل بیت (ع) است که توانسته چنین جمعیت زیادی را از اقوام و کشورهای مختلف با زبان ها و با خُلق و خو و فرهنگ های متفاوت در یک زمان و مکان محدود و مشخصی جمع کند.

این پدیده اساساً با شاخصه های مدیریت عرفی جهانِ امروز همخوانی ندارد که همه سالکان این طریق گویی در قراردادی نانوشته متعهد شده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگام با پیرغلامان حسینی در مسیر اربعین/ سفری برای کامل شدن

همگام با پیرغلامان حسینی در مسیر اربعین/ سفری برای کامل شدن