مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-21سياسي

مواضع قاطع رییس جمهور در سازمان ملل نمایش عقلانیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود


رییس شورای عالی استان ها با اشاره به حضور رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: مواضع قاطع رییس جمهور در سازمان ملل نمایش عقلانیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

- رییس شورای عالی استان ها با اشاره به حضور رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: مواضع قاطع رییس جمهور در سازمان ملل نمایش عقلانیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری در بیستمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها با اشاره به سفر رییس جمهور به آمریکا و سخنرنی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: این روزها صحنه سیاسی کشور و نظام بین الملل شاهد اتفاقات بسیار مهمی است.

حضور رییس جمهور در سازمان ملل و مواضع شجاعانه و مبتنی بر استیفای حقوق ایران نمایشی از بالندگی، عقلانیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.

اینکه در خانه دشمن، دشمن را به چالش بکشید، بسیار مهم و ستودنی است.

وی ادامه داد: واقعیت امروز دنیا این است که نظام بین الملل در حال تغییر جهت دادن و انتقال قدرت است و قدرت های نوظهوری در حال شکلگیری هستند.

وی افزود: در فرآیند این انتقال قدرت جمهوری اسلامی ایران باید نقش تعیین کننده ای داشته باشد و در این مرحله اگر غفلت صورت گیرد، ما حاشیه نشین قدرت خواهیم شد و البته تحولات موجود نیز نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران نقش تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع قاطع رییس جمهور در سازمان ملل نمایش عقلانیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود

مواضع قاطع رییس جمهور در سازمان ملل نمایش عقلانیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود