مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 00:102023-09-02سياسي

گلایه اعضای کمیسیون آموزش مجلس از اظهارات وزیر آموزش و پرورش


نائب رییس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اظهارات وزیر آموزش و پرورش مبنی بر اینکه اگر بخواهید ماشین مدل بالاتری هم بخرید، باید پول بیشتری بدهید! گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش اخیرا در یک برنامه تلویزیونی در شبکه 2 با دفاع از اخذ شهریه سنگین مدرسه متعلق به یکی از چهره های نظام گفت: من بررسی کرده ام خدمتی که بعضی از این مدرسه ها کرده اند، دانشگاه های ما نکرده اند.

کسانی که پول دارند می توانند به این مدارس بروند.

وی در اظهارات عجیب تر گفت : شما اگر بخواهید ماشین مدل بالاتری هم بخرید، باید پول بیشتری بدهید! در همین زمینه محمد وحیدی نماینده بجنورد، جاجرم و سملقان در مجلس شورای اسلامی درگفت وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانای خبرگزاری فارس گفت: از این صحبت های وزیر حقیقتاً تعجب کردم.

وزیر در واقع به نوعی با این صحبت ها مهر تایید زد بر اینکه آن هایی که پول بیشتری داشته باشند، از کیفیت آموزشی بهتری برخوردار می شوند.

  وی افزود: به لحاظ جایگاه تعلیم و تربیت طبق اصل قانون اساسی آموزش رایگان وظیفه حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی است و وزیر آموزش و پرورش هم اصلی ترین متولی این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه اعضای کمیسیون آموزش مجلس از اظهارات وزیر آموزش و پرورش

گلایه اعضای کمیسیون آموزش مجلس از اظهارات وزیر آموزش و پرورش