مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-29اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه سرمایه گذاری در بنادر خوزستان


26 پروژه سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی به ارزش 59 هزار میلیارد ریال با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان در بنادر استان افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به خوزستان با حضور در بندر امام خمینی 26 پروژه سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی بنادر استان به ارزش 59 هزار میلیارد ریال را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

بخش مهمی از این پروژه ها در محدوده عملیاتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) قرار دارد که برآورد سرمایه گذاری های انجام شده توسط بخش خصوصی در آن بیش از 46 هزار میلیارد ریال است.

بهره برداری از فاز اول پروژه احداث پایانه مکانیزه غلات شماره چهار بندر امام خمینی (ره)، گازرسانی به مجتمع بندری امام خمینی (ره)، احداث مرکز تسهیلات دریافت زائدات کشتی ها، برق رسانی به مکنده های غلات و طراحی و ساخت 120 فروند بویه پلی اتیلن اقیانوسی از مهمترین طرح هایی هستند که امروز با حضور بذرپاش افتتاح شدند.

تعداد قابل توجهی از این پروژه ها در حوزه زیرساختی با هدف تسهیل تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی و همچنین پشتیبانی از زنجیره محصولات صادراتی کشور احداث شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه سرمایه گذاری در بنادر خوزستان

افتتاح و کلنگ زنی 26 پروژه سرمایه گذاری در بنادر خوزستان