مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-18اجتماعي

اجرای طرح عطر انتظار به مناسب 9 ربیع الاول در مدارس


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به همزمانی شروع مهر ماه با 9 ربیع الاول، طرح عطر انتظار با کمک دانش آموزان و راهبری مدیران و مربیان پرورشی در مدارس اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، میکاییل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در برنامه صبح و گفتگو رادیو گفت وگو در مورد برنامه ریزی ها برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: این اداره کل از مدت ها قبل برای شروع مهر برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه اقامه نماز در مدارس از جمله موضوعات است، گفت: برپایی نماز جماعت در مدارس یک فرآیند ترکیبی از آموزش، تبلیغ و ترویج است و در این امر همکاری اولیا و نهادهای تربیتی را مطالبه می کنیم.

باقری با اشاره به وجود حدود 120 هزار مدرسه در کشور، افزود: حدود 70 هزار مدرسه در آستانه بازگشایی مدارس غبارروبی می شود؛ همچنین در شرف ساماندهی امام جماعت مدارس هستیم که تعداد آنها در سال گذشته حدود 57 هزار نفر بود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در مورد فعالیت های عترت نیز بیان کرد: با توجه به همزمانی شروع مهر ماه با نهم ربیع الاول، سال مهدوی را پیش رو خواهیم داشت و طرح عطر انتظار با کمک دانش آموزان و راهبری مدیران و مربیان پرورشی مدارس اجرایی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح عطر انتظار به مناسب 9 ربیع الاول در مدارس

اجرای طرح عطر انتظار به مناسب 9 ربیع الاول در مدارس