مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-25سياسي

میرباقری، عضو مجلس خبرگان: طرح امام زمان(عج) در عصر غیبت با فقها پیش می رود


میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طرح امام زمان(عج) در عصر غیبت با فقها پیش می رود و امتحان سختی است، گفت: ما باید در این طرح حرکت کنیم و اگر پای این طرح بایستیم به تمام خیرات می رسیم و تقوا یعنی همین که انسان با برنامه امام حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ میرباقری بیان داشت: امام حسن مجتبی علیه السلام مأمور به حلم و بردباری و آماده سازی امت برای قتال و درگیری در دوره بعد بودند.

به نوشته پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، سیدمحمدمهدی میرباقری در سخنرانی شب شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام در حرم مطهر بانوی کرامت در تفسیر آیه 77 سوره نساء با بیان اینکه خدای متعال یک طرح و برنامه بزرگ و پر از اسرار و لایه های پنهانی دارد اظهار کرد: برنامه و نقشه خدای متعال برای هدایت و ساختن انسان ها و ایجاد امت صالحه لایه های غیب دارد و برای ما هم مکشوف و معلوم نمی شود.

وی ابراز کرد: در مقابل دستگاه پیچیده شیطان که خدای متعال به او اجازه داده که در روی زمین هبوط کند و نقشه بکشد و در مقابل هر فرزند آدم خداوند دو فرزند با عمرهای طولانی و اجازه وسوسه در قلوب انسان ها را داده است خدای متعال برای هدایت ما هم انبیاء و ائمه ای قرار داده و اینجور نیست که خداوند ما را تنها گذاشته باشد بلکه حجت های خود را فرستاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرباقری، عضو مجلس خبرگان: طرح امام زمان(عج) در عصر غیبت با فقها پیش می رود

میرباقری، عضو مجلس خبرگان: طرح امام زمان(عج) در عصر غیبت با فقها پیش می رود