مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-30سياسي

عدالت اجتماعی در مناطق محروم آذربایجان غربی محقق می شود


عدالت اجتماعی در حوزه های مختلف در جریان بازدیدهای میدانی از مناطق محروم و کم برخوردار محقق می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: عدالت اجتماعی در حوزه های مختلف در جریان بازدیدهای میدانی از مناطق محروم و کم برخوردار محقق می شود.

محمدصادق معتمدیان چهارشنبه 8 شهریورماه در مسجد شهید شهریکندی واقع در محله کم برخوردار پشت تب مهاباد اظهار کرد: اعتبارات ویژه در شورای برنامه ریزی استان و شهرستانی به مناطق محروم اختصاص پیدا کرده و از محل اعتبارات منابع ملی نیز مناطق کم برخوردار در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه از طرف سازمان شهرداری کشور 63 دستگاه بیل بکو در اختیار شهرداری های استان قرار گرفته، اضافه کرد: تقویت شهرداری های کم درآمد و نوپا در راستای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم در دستور کار قرار دارد.

استاندار آذربایجان غربی بیان کرد: 20 جلسه شورای برنامه ریزی استان با حضور مدیران کل با محوریت شهرستان های مختلف برگزار شده که طی آن بیش از هزار و 700 مصوب کاربردی و عملیاتی مصوب شده که بخش عمده آن پس از 2 سال به سرانجام رسیده است.

معتمدیان با اشاره به پایین بودن شاخص های توسعه ای محله پشت تب مهاباد، اضافه کرد: با توجه به تراکم جمعیت و درخواست اهالی این منطقه، احداث 2 مدرسه با همکاری راه و شهرسازی و آموزش و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت اجتماعی در مناطق محروم آذربایجان غربی محقق می شود

عدالت اجتماعی در مناطق محروم آذربایجان غربی محقق می شود