مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-17فرهنگي

نمایش «تِنِت» و «بانی و کلاید» در سینماتک خانه هنرمندان ایران


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارمین «سینمای روز» زیر مجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی «تِنِت» ساخته کریستوفر نولان محصول سال 2020 اختصاص دارد.

- نمایش تِنِت و بانی و کلاید در سینماتک خانه هنرمندان ایران سینماتک خانه هنرمندان ایران پایان هفته با نمایش 2 فیلم تنت و بانی و کلاید میزبان مخاطبان خواهد بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارمین سینمای روز زیر مجموعه سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم سینمایی تِنِت ساخته کریستوفر نولان محصول سال 2020 اختصاص دارد.

این فیلم با زیرنویس فارسی، روز پنجشنبه 30 شهریور 1402 از ساعت 17 در سالن ناصری نمایش داده می شود و مدت زمان پخش آن 150 دقیقه است که جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، مایکل کین و کنت برانا بازیگرانی هستتد که در تِنِت ایفای نقش کرده اند.

همچنین چهارمین سینماخاطرات نیز به نمایش فیلم سینمایی بانی و کلاید ساخته آرتور پن محصول سال 1967 اختصاص دارد.

این فیلم با دوبله فارسی، روز جمعه 31 شهریور 1402 از ساعت 17 در سالن ناصری نمایش داده می شود و مدت زمان پخش آن 111 دقیقه است که وارن بیتی، فی داناوی و جین هکمن در این فیلم ایفای نقش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «تِنِت» و «بانی و کلاید» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

نمایش «تِنِت» و «بانی و کلاید» در سینماتک خانه هنرمندان ایران