مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-27اقتصادي

زندانیان شاغل زندان های تهران در 5 ماه 13 میلیارد تومان حقوق گرفتند


کارگاه های متنوعی مانند سراجی، شیرینی پزی، آبمیوه گیری، نانوایی، بسته بندی موادغذایی، خیاطی و کفاشی متعلق به بنیاد تعاون زندانیان در مراکز تامینی و تربیتی اداره کل زندان های استان تهران دایر است.

- کارگاه های متنوعی مانند سراجی، شیرینی پزی، آبمیوه گیری، نانوایی، بسته بندی موادغذایی، خیاطی و کفاشی متعلق به بنیاد تعاون زندانیان در مراکز تامینی و تربیتی اداره کل زندان های استان تهران دایر است.

  مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران گفت: طی پنج ماه گذشته، در مجموع بیش از 13 میلیارد تومان به حساب زندانیان شاغل در کارگاه های بنیاد تعاون تهران واریز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد تعاون زندانیان استان تهران، محمدرضا تقی پور با اشاره به اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی سازمان زندان ها تاکید کرد: اشتغال و حرفه آموزی جزء اولویت های اساسی سازمان زندان ها است که با جدیت در این بنیاد در حال انجام است.

  وی  ادامه داد: دوران حبس فرصتی است تا مددجویان با فراگیری یک حرفه، مسیر درست زندگی پس از آزادی را در پیش گرفته، روزی حلال کسب نمایند.

  تقی پور افزود: طی پنج ماه گذشته، در مجموع به کل مددجویان شاغل بیش از  13میلیارد تومان پرداخت شده که با واریز ماهانه به حسابشان، در معیشت خانواده هایشان نقش داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان شاغل زندان های تهران در 5 ماه 13 میلیارد تومان حقوق گرفتند

زندانیان شاغل زندان های تهران در 5 ماه 13 میلیارد تومان حقوق گرفتند