مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-27اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح طرح های آبرسانی در شهرستان فارسان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی و افتتاح سه طرح آبرسانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان فارسان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی از کلنگ زنی و افتتاح سه طرح آبرسانی به مناسبت هفته دولت در شهرستان فارسان خبر داد و گفت: پروژه احداث حوضچه های رسوب گیری خط کوهرنگ در گردنه حیدرآباد که وظیفه زلال سازی آب را در مواقع افزایش کدورت به عهده دارد با اعتباری بالغ بر 500  میلیارد ریال انجام می شود.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حوضچه های این طرح با ظرفیت هفت هزار مترمکعب قابلیت رسوب گیری 500 لیتر بر ثانیه آب را خواهد داشت.

کریمی احداث ساختمان اداری و کلرزنی با زیر بنای 200 مترمربع در 2 طبقه را از دیگر قسمت های این پروژه برشمرد.

وی با اشاره به محدود بودن فصل کاری و تاکیدات مبنی بر انجام کار جهادی، بیان کرد: کارگاه ساخت این پروژه هم اکنون فعال است و پیمانکار در 2 شیفت کاری مشغول انجام عملیات اجرایی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: افتتاح مخزن ذخیره یک هزار مترمکعبی شهر چلیچه با اعتبار هفت میلیارد تومان و تامین آب روستاهای گوشه و چغاهست با اعتبار  15 میلیارد ریال به مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح طرح های آبرسانی در شهرستان فارسان

کلنگ زنی و افتتاح طرح های آبرسانی در شهرستان فارسان