مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:452023-08-30اقتصادي

بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ در خراسان شمالی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت:  پروژه بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ به بهره برداری رسید - محمد مشتری در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: پروژه بهسازی و بازیافت سرد در جا با سیمان محور گرمه سنگ - سوراخ به طول 16 کیلومتر و صرف 650 میلیارد ریال اعتبار در خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ در سال های گذشته به علت مشکلات مالی پیمانکاران تعطیل شده بود، خاطرنشان کرد: این پروژه در حوزه استان 35 کیلومتر است که قرارداد بهسازی 16 کیلومتر آن در سال گذشته منعقد شد و زودتر از زمان موعد به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به هزینه کرد 650 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه یاد شده، ادامه داد: در طول این مسیر 35 ابنیه تعریض شد و عرض محور نیز با توجه به ترافیک بالا و ترانزیتی بودن آن، از 6 متر به 12 متر و به راه اصلی ارتقا یافت.

این مسئول اظهارکرد: محور گرمه - میامی از جمله راه های پرتردد و شریانی است و در استان سمنان نیز پیگیر هستیم تا ادامه محور تعریض شود و در آینده ناوگان اتوبوسی هم بتواند در این مسیر تردد کند.

به گفته وی در صورت اجرای کامل این پروژه در دو استان، مسافت مرکز خراسان شمالی (بجنورد - اسفراین - سبزوار - میامی) تا تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ در خراسان شمالی

بهسازی محور گرمه - سنگ سوراخ در خراسان شمالی