مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-21حوادث

2حفار غیرمجاز در رامیان دستگیر شدند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از دستگیری دو حفار غیرمجاز در ارتفاعات کوهستانی و صعب العبور شهرستان رامیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدجواد ساوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: گزارشاتی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در ارتفاعات کوهستانی و صعب العبور شهرستان رامیان توسط افراد ناشناس به اداره کل ارسال شد و این موضوع در دستور کار پایگاه عملیاتی یگان حفاظت میراث فرهنگی مرکز استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی های میدانی و پایش منطقه، مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام و پس از انجام عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری دو حفار غیرمجاز شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: این افراد به همراه تجهیزات حفاری، یک دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت برای سیر مراحل قانونی و قضایی به مراجع ذیصلاح شهرستان رامیان تحویل شدند.

وی ادامه داد: نیروهای یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان به صورت شبانه روزی در حال نظارت بر بافت ها و بناهای تاریخی سطح استان هستند و هرگونه گزارش و اخبار تخلف به سرعت پیگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2حفار غیرمجاز در رامیان دستگیر شدند

2حفار غیرمجاز در رامیان دستگیر شدند