مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-28پزشكي

اتاق عمل چشم در بیمارستان خفر افتتاح شد


اتاق عمل چشم بیمارستان خاتم الانبیاء خفر افتتاح و دستگاه فوق پیشرفته سی تی اسکن 16 اسلایس در این بیمارستان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خفر صبح دوشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های درمانی این شهرستان گفت: افتتاح اتاق عمل چشم و راه اندازی دستگاه فوق پیشرفته سی تی اسکن 16 اسلایس در بیمارستان خاتم الانبیا خفر اتفاق بزرگی برای مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان در راستای ارتقا و توسعه سلامت شهروندان است.

فرهاد فردوسی با اشاره به اینکه در اولین روز از افتتاح اتاق عمل چشم با حضور متخصص بومی، سه بیمار تحت جراحی چشم قرار می گیرند، افزود: با افتتاح اتاق عمل چشم در بیمارستان خفر و حضور متخصصین چشم، مردم این شهرستان دیگر نیاز به مراجعه به مراکز درمانی شهرهای اطراف را ندارند.

وی همچنین به راه اندازی دستگاه فوق پیشرفته سی تی اسکن 16 اسلایس نیز اشاره کرد که از نیازهای ضروری این بیمارستان بوده و نقش مؤثری در تشخیص زودهنگام بیماری و نجات جان بیماران تصادفی و ترومایی دارد.

فردوسی با قدردانی از خیرین سلامت که در زمینه تأمین تجهیزات پزشکی یاری گر مجموعه درمانی این شهرستان هستند، اظهار کرد: حضور خیران دلگرمی بزرگی برای مجموعه درمانی شهرستان بوده و ما نیز قدردان زحمات و اقدامات نیک آنها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق عمل چشم در بیمارستان خفر افتتاح شد

اتاق عمل چشم در بیمارستان خفر افتتاح شد