مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-28ورزشي

اورسجی: کبدی مردان فینالیست می شود/ شرایط بانوان سخت است


رییس فدراسیون کبدی با اشاره به شرایط تیم های ملی این رشته برای بازی های آسیایی گفت: در بخش مردان دغدغه ای بابت فینال نداریم اما در بخش بانوان شرایط سخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلسله نشست های خبری فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی از امروز دوشنبه با برگزاری نشست عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی در محل کمیته ملی المپیک آغاز شد.

وی در این نشست خبری گفت: کبدی چند دوره در بازی های آسیایی شرکت داشت، از بازی های 2004 قطر حضورمان در این بازی ها با کسب جایگاه چهارم آغاز شد، این حضور به صورت متوالی ادامه یافت و هر دوره ارتقا جایگاه داشتیم تا بازی های 2018 که به سلطه هندی ها پایان دادیم.

وی ادامه داد: کبدی زودتر از دیگر رشته های برای بازی های آسیایی اردوهای خود را آغاز کرد، بانوان در هند اردو داشت و 9 دیدار با تیم های باشگاهی هند داشتند، تیم مردان هم با تیم پاکستان اردوی 12 روزه گلستان داشت.

رییس فدراسیون کبدی تاکید کرد: در هر دو بخش مردان و بانوان با قدرت در بازی های آسیایی شرکت می کنیم، برای آماده سازی در هر بخش، یکی دو اردو طبق برنامه باقی مانده که تا زمان اعزام پیگیری می شود.

اورسجی تاکید کرد: هند رقیب سخت و جدی ماست و تعدد بازیکنان دارد، در بخش مردان فاصله را البته کم کردیم و دغدغه ای بابت فینال نداریم اما در بخش بانوان خیلی تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورسجی: کبدی مردان فینالیست می شود/ شرایط بانوان سخت است

اورسجی: کبدی مردان فینالیست می شود/ شرایط بانوان سخت است