مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-26اقتصادي

نیمی از ناوگان اورژانس فارس نیازمند جایگزینی است


مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد از خودروهای آمبولانس ناوگان اورژانس فارس نیاز به جایگزینی دارد، خواستار توجه خیرین در این باره شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد از خودروهای آمبولانس ناوگان اورژانس فارس نیاز به جایگزینی دارد، خواستار توجه خیرین در این باره شد.

دکتر علی اکبر رامجردی شنبه 4 شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: خیرین استان فارس با انعقاد تفاهم نامه از ابتدای امسال تاکنون، بانی ساخت 11 پایگاه اورژانس شده اند.

او خاطرنشان کرد: ساخت پایگاه های اورژانس گامی موثر در ارائه بهتر خدمات امدادای و تسریع در انتقال بیماران به مراکز درمانی است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: آمارها بیانگر این است که خیرین در استان تاکنون 108 پایگاه اورژانس شهری و بین جاده ای احداث کرده اند که با افزوده شدن این 11 پایگاه، آمار به 119 پایگاه اورژانس خواهد رسید.

رامجردی همچنین با اشاره به تاثیر پایگاههای اورژانس در سریع تر رساندن بیماران به مراکز درمانی، عنوان کرد: ساخت پایگاه های اورژانس، به ویژه پایگاه های بین جاده ای با توجه به گذر جاده های مواصلاتی کشور از استان فارس بسیار مهم و تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از ناوگان اورژانس فارس نیازمند جایگزینی است

نیمی از ناوگان اورژانس فارس نیازمند جایگزینی است