مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-24سياسي

برپایی موکب اهل سنت گلستان در مهران


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برپایی موکب های دلدادگان حسینی در مرز مهران و تعدادی از شهرستان های استان توسط برادران اهل سنت خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برپایی موکب های دلدادگان حسینی در مرز مهران و تعدادی از شهرستان های استان توسط برادران اهل سنت خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی گرزین روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید با آموزش های لازم به فعالان رسانه ای و زائران علاقه مند، زمینه را فراهم کنیم تا علاوه بر اصحاب رسانه زائران نیز با عنوان زائرخبرنگار لحظات ناب و ارزشمند حضور میلیونی مسلمانان در پیاده روی بزرگ اربعین را ثبت و به دنیا مخابره کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم گرگان در سال گذشته از برپایی مواکب جاماندگان حسینی بیان کرد: سال گذشته هر شب به طور متوسط 40 تا 50 هزار نفر از مردم گرگان از موکب های جاماندگان بازدید کردند که این عدد در مقایسه با کل تعداد زائران اربعین سال قبل گلستان که عدد 50 هزار نفر بود، عدد بزرگ و قابل تاملی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه امسال علاوه بر شهرستان گرگان تعداد 300 موکب دلدادگان حسینی در 9 شهرستان دیگر استان برپا می شود، گفت: مواکب دلدادگان حسینی امسال از نظر کمی و کیفی رشد قابل توجهی خواهند داشت و غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب اهل سنت گلستان در مهران

برپایی موکب اهل سنت گلستان در مهران