مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-23سياسي

کاهش 50 درصدی هزینه های رومینگ در اربعین 1402


رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای کاهش 50 درصدی هزینه های رومینگ در اربعین 1402 نسبت به 1401 موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یکی از پیام رسان های بومی تمهیدات و اقدامات سفر اربعین را اعلام کرد که به شرح زیر است: دو هفته پیش به دعوت برادر و هم مدرسه ای دوران نوجوانی آقای علی موید، رییس رگولاتوری عراق به این کشور سفر کردم.

با وزیر محترم ارتباطات عراق هم دیدار داشتیم.

در این سفر مدیرعامل محترم شرکت زیرساخت و نمایندگان اپراتورها هم سفر بودند.

در ابتدای سفر سری به محل شهادت شهیدین (به قول عراقی ها) حاج قاسم و ابومهدی المهندس زدیم و خودمان را آماده کردیم برای مذاکرات فشرده ی سه روزه در بغداد.

پس از مذاکره فشرده و رو در رو اپراتورهای طرفین، اتفاق خوب نخست، کاهش 50 درصدی هزینه های رومینگ در اربعین 1402 نسبت به 1401 بود (با وجود افزایش قیمت دینار از سال پیش تا کنون).

*بسته ی رومینگ ایرانسل: https://mci.

ir/roaming-iraq اتفاق خوب دیگر ایجاد لینک مستقیم بین تهران و بغداد بود که با پیگیری های برادرم آقای مهندس جعفرپور به سرانجام رسید و تأخیر ارتباطی بین بغداد و تهران از حدود 200 میلی ثانیه در گذشته (به دلیل عبور ترافیک از صوفیه و فرانکفورت) به کمتر از 20 میلی ثانیه رسید که تحول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 50 درصدی هزینه های رومینگ در اربعین 1402

کاهش 50 درصدی هزینه های رومینگ در اربعین 1402