مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-28حوادث

زلزله اخیر اِوَز به 307 خانه آسیب زد


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه 307 واحد مسکونی در شهرستان اِوَز در زلزله اخیر آسیب جدی دید و نیازمند ساخت مجدد است، گفت: بنیاد مسکن آمادگی دارد تا با تصویب منابع مالی و اعتباری نسبت به بازسازی مناطق آسیب دیده اقدام کند.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه 307 واحد مسکونی در شهرستان اِوَز در زلزله اخیر آسیب جدی دید و نیازمند ساخت مجدد است، گفت: بنیاد مسکن آمادگی دارد تا با تصویب منابع مالی و اعتباری نسبت به بازسازی مناطق آسیب دیده اقدام کند.

سید علیرضا حمیدی دوشنبه 6 شهریور در جریان بازدید از مناطق آسیب دیده از زلزله شهرستان اِوَز، گفت: بعد از وقوع زمین لرزه، تا پاسی از بامداد 28مرداد ارزیابی ها در مناطق آسیب دیده ادامه داشت و تا 48 ساعت همه واحدهای مسکونی آسیب دیده بازدید و خسارت ها ارزیابی شد.

او با اشاره به اینکه خسارت ها به ستاد بحران شهرستان اِوَز اعلام شده است، افزود: کارشناسان بنیاد مسکن 509 واحد مسکونی و تجاری را مورد بازدید قرار دادند که به علت شدت خسارت ها 307 واحد نیاز به احداث مجدد دارد.

حمیدی گفت: بنیاد مسکن با تخریب و آوار برداری این واحدهای خسارت دیده با مشارکت ساکنان و شهروندان نسبت به اعطای تسهیلات اقدام خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله اخیر اِوَز به 307 خانه آسیب زد

زلزله اخیر اِوَز به 307 خانه آسیب زد