مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-05سياسي

وقف برای عزاداری امام حسین (ع) از وقف های ماندگار است


عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به اینکه وقف یکی از موضوعات اصلی اسلام محسوب می شود، گفت: وقف برای عزاداری امام حسین (ع) از وقف های ماندگار است.

- عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به اینکه وقف یکی از موضوعات اصلی اسلام محسوب می شود، گفت: وقف برای عزاداری امام حسین (ع) از وقف های ماندگار است.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه وقف یکی از موضوعات اصلی اسلام محسوب می شود، اظهار کرد: وقف یک سرمایه گذاری مادی و معنوی و جزو بهترین مصادیق انفاق و صدقات جاریه به شمار می رود، که توجه به آن به تناسب مسائل مکانی و زمانی پاسخگوی نیازهای جامعه است، بویژه آنکه برای عزاداری امام حسین (ع) و پیاده روی اربعین وقف صورت گیرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به پیشینه وقف برای عزاداری امام حسین (ع) افزود: وقف برای عزاداری امام حسین (ع) از وقف های ماندگار است، که می تواند کمک بزرگ مادی و معنوی برای بزرگداشت واقعه کربلا باشد.

وی بر لزوم تشویق و ترغیب مردم برای انجام وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی و با توجه به افزایش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، می توان از این بستر برای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برای گسترش وقف در موضوعات و نیازهای روز جامعه استفاده کرد، زیرا که بسیاری از مردم از سنت حسنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقف برای عزاداری امام حسین (ع) از وقف های ماندگار است

وقف برای عزاداری امام حسین (ع) از وقف های ماندگار است