مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 18:002023-09-18پزشكي

خدمات درمانی به بیش از 5هزار زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان های مشهد در ایام دهه پایانی ماه صفر به بیش از 5 هزار زائر امام رضا(ع) خدمات رسانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مشهد، محمد دهقانی فیروزآبادی اظهار کرد: حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری تمامی بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی سطح شهر مشهد در ایام دهه پایانی ماه صفر و در بازه اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) به بیش از 5 هزار زائر امام رضا(ع) خدمات درمانی ارائه کرد.

وی افزود: خدمات ارائه شده به زائران امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر در موضوعاتی همچون دیالیز، تروما، گوارش، مسمومیت غذایی، زنان و زایمان و غیره بود و در مراجعات بازه زمانی پانزدهم تا بیست و پنجم شهریور ماه تعدادی از بیماران مراجعه مستقیم به بیمارستان ها داشتند و برخی دیگر از آنها با آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند که موارد انتقالی بیشتر مربوط به تصادفات بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این ایام بیمارستان های شهید کامیاب، شهید هاشمی نژاد، امام رضا(ع)، حضرت قائم(عج)، حضرت ام البنین(س)، طالقانی، ولایت و شریعتی بیشترین آمار بیماران سرپایی و بستری را داشتند، خاطرنشان کرد: ما در این ایام ضمن همکاری قابل توجه تمامی بیمارستان های غیردانشگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات درمانی به بیش از 5هزار زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر

خدمات درمانی به بیش از 5هزار زائر رضوی در دهه پایانی ماه صفر