مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-23بين الملل

اردوغان: ترکیه الحاق کریمه را به رسمیت نمی شناسد


رییس جمهور ترکیه بر حمایت مجدد خود از حفظ تمامیت ارضی اوکراین از جمله شبه جزیره «کریمه» تأکید و اعلام کرد که ترکیه الحاق کریمه را به رسمیت نمی شناسد و همواره آن را «نامشروع» می داند.

- رییس جمهور ترکیه بر حمایت مجدد خود از حفظ تمامیت ارضی اوکراین از جمله شبه جزیره کریمه تأکید و اعلام کرد که ترکیه الحاق کریمه را به رسمیت نمی شناسد و همواره آن را نامشروع می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز چهارشنبه گفت که مجددا حمایت خود را از حفظ تمامیت ارضی اوکراین از جمله شبه جزیره کریمه اعلام می کند.

رییس جمهور ترکیه ادامه داد: تامین امنیت و رفاه تُرک های تاتار کریمه به عنوان یکی از ملل بومی شبه جزیره کریمه از اولویت های ترکیه به شمار می رود.

وی تأکید کرد که ترکیه الحاق کریمه را به رسمیت نشناخته و همچنان آن را نامشروع می داند، لذا رویکرد ترکیه در قبال تمامیت ارضی اوکراین ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآناتولی، اردوغان گفت: من حمایت خود را از تمامیت ارضی اوکراین از جمله کریمه مجددا اعلام می کنم و امیدوارم که فضای صلح هر چه زودتر به منطقه ما بازگردد.

رییس جمهور ترکیه افزود: به تعهدات خود در مورد لزوم پایان دادن به جنگ اوکراین با صلحی عادلانه و پایدار پایبند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان: ترکیه الحاق کریمه را به رسمیت نمی شناسد

اردوغان: ترکیه الحاق کریمه را به رسمیت نمی شناسد