مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:052023-09-02اقتصادي

بزرگراه شمالی ظرف 2 ماه آتی زیر بار ترافیک می رود


قرار بود 7 کیلومتر از مسیر بزرگراه شمالی را در هفته دولت افتتاح کنیم اما به دلیل هزینه های بالا اتفاق نیافتد امیدواریم دو ماه آینده بزرگراه شمالی را افتتاح کنیم.

- احمد افضلی، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و رییس کارگروه هفته دولت، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص برنامه های هفته دولت، گفت: 374 پروژه برای هفته دولت در بخش دولتی و خصوصی با اعتباری حدود 11میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

  وی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته اعتبار دو برابر شده است، افزود: تقریبا اعتبار و تلاش های مسوُولین دو برابر شده است و در تمام شاخص ها به ویژه اشتغال تاثیر گذار بوده است.

افضلی با بیان اینکه اعتبارات دولتی در بخش فرمانداری حدود 57 پروژه در کرج افتتاح شد، تصریح کرد: 43پروژه ساوجبلاغ، 36 پروژه نظرآباد، 36 پروژه طالقان، 43 پروژه اشتهارد، 81 پروژه چهار باغ و 23 پروژه در فردیس افتتاح شدند.

وی در ارتباط با بخش خصوصی، بیان کرد: 54 پروژه که حدود هفت هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و همچنین دو هزار و هشتصد و پنجاه اشتغال در بخش خصوصی ایجاد شده است.

  این مقام مسوُول در خصوص شاخص ترین پروژه ها، گفت: دانشکده پزشکی تقریبا در منطقه غرب آسیا نمونه و حدود هفتصد و پنجاه تا هزار میلیارد تومان توسط یک خیر هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگراه شمالی ظرف 2 ماه آتی زیر بار ترافیک می رود

بزرگراه شمالی ظرف 2 ماه آتی زیر بار ترافیک می رود