مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:202023-08-25سياسي

تاسوعا؛ ده دقیقه به اذان ظهر / چرایی بازتاب شهید صدرزاده در آثار هنرمندان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوشنبه 30 مرداد، همزمان با روز جهانی مساجد، از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های «سرباز روز نهم» و «اسم تو مصطفاست» رونمایی شد.

- دوشنبه 30 مرداد، همزمان با روز جهانی مساجد، از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های سرباز روز نهم و اسم تو مصطفاست رونمایی شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دوشنبه 30 مرداد، همزمان با روز جهانی مساجد، از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب های سرباز روز نهم و اسم تو مصطفاست رونمایی شد.

هر دو کتاب، جوانی 29 ساله را روایت می کنند که حاج قاسم سلیمانی او را جوانی تو دل برو می نامد؛ روایت هایی از زندگی شهید مدافع حرم، مصطفی صدرزاده که به فرموده رهبر انقلاب، یکی از آن ها غبطه انگیز و دیگری شیرین، پخته و مبتکرانه نوشته شده است.

برای فهم این موضوع که چه چیز آقا مصطفی را به عنوان یک قهرمان، محور روایت های مختلف قرار می دهد، برخی از این آثار را مرور می کنیم.

سرباز روز نهم کسی که مدتی با مصطفی رفت وآمد می کرد، می فهمید دوست ندارد منفعل باشد، حتماً باید کاری انجام می داد، احساس تکلیف می کرد.

جمله بالا بخشی از کتاب سرباز روز نهم است.

کتابی که پژوهش آن شش سال به طول انجامیده و در این حین خاطرات کسانی نقل شده که اکنون به عنوان شهید مدافع حرم از آن ها یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسوعا؛ ده دقیقه به اذان ظهر / چرایی بازتاب شهید صدرزاده در آثار هنرمندان

تاسوعا؛ ده دقیقه به اذان ظهر / چرایی بازتاب شهید صدرزاده در آثار هنرمندان