مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 15:052023-09-01سياسي

اربعین نشان داد، حرف اول و آخر را قرآن می زند


افرادی که قرآن را آتش می زنند راهپیمایی اربعین را نگاه کنند و بدانند که حرف اول و آخر را قرآن می زند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حجت الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان ظهر امروز در خطبه های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران با بیان اینکه یکی از مصادیق تقوا رعایت حجاب و عفیف بودن است اظهار کرد:  از مصادیق تقوا برای مردان، حفظ حجاب همسران و دختران خود است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دولت، شهید رجایی و باهنر افزود: زندگی شهیدان رجایی و باهنر برای همه مسؤولان درس و الگوست به طوری که روند زندگی آنها باید مورد بررسی قرار گیرد.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه شهید رجایی استاندار خراسان را که از مبارزین انقلابی و افراد شایسته بود به خاطر قرار دادن دو نوع نوشابه بر سر سفر سرزنش کرد تصریح کرد: امروز شهید رجایی نیست که بریز و بپاش عده ای را ببیند و آنها متوجه نیستند که از بیت المال و مال مردم مصرف می کنند.

وی در ادامه یاد خاطر شهدای 11 شهریور همدان را گرامی داشت و افزود: پس از شهادت شهیدان رجایی و باهنر مردم در جنگ و جبهه ایستادگی کردند تا به دشمن نشان دهند که با قوت ایستادند.

فاضلیان با بیان اینکه در عملیات 11 شهریور بسیاری از مناطق به ایران بازگشت خاطرنشان کرد: در آن زمان ما تا سرپل ذهاب امنیت نداشتیم و پس از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین نشان داد، حرف اول و آخر را قرآن می زند

اربعین نشان داد، حرف اول و آخر را قرآن می زند