مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-25سياسي

دولت برای حفظ نخبگان تمهیداتی بیندیشد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هر چه برای نیروی انسانی کشور هزینه شود، برای کشور بازگشت سرمایه به همراه دارد، بنابراین دولت برای حفظ نخبگان و نیروی انسانی تمهیداتی بیندیشد.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: هر چه برای نیروی انسانی کشور هزینه شود، برای کشور بازگشت سرمایه به همراه دارد، بنابراین دولت برای حفظ نخبگان و نیروی انسانی تمهیداتی بیندیشد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز، جمعه، سوم شهریور در دیدار با سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: هفته دولت فرصت فراوانی برای دولتمردان است که کارنامه سال گذشته خود را ارزیابی کرده و اقدامات خود برای سال آینده را پیش بینی کنند تا برنامه ریزی دقیقی برای سال آینده صورت گیرد.

وی افزود: در رابطه با عرصه بین الملل، مهم این است که سهم ما از این عرصه چقدر است و نقشه با عظمت و تاریخی ایران چه میزان از ترانزیت زمینی، هوایی، انرژی، مل و نقل دریایی و .

را داراست.

دری نجف آبادی با بیان اینکه ما رقبای مهم بسیاری داریم که هر کدام ساز خود را می زنند و متاسفانه ما هم از فرصت ها به خوبی استفاده نمی کنیم، مشکل اصلی کشور را عدم تراز نظام پرداختی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای حفظ نخبگان تمهیداتی بیندیشد

دولت برای حفظ نخبگان تمهیداتی بیندیشد