مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-09سياسي

دانشگاه تخصصی نفت در هرمزگان کلنگ زنی می شود


استاندار هرمزگان از کلنگ زنی دانشگاه تخصصی نفت، شیمی و متالوژی در سفر آینده رییس جمهور به هرمزگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی و آیین تحلیل از مدیران برتر دستگاه های اجرایی استان اظهار داشت: در جشنواره شهید رجایی شاخص های مختلفی بررسی و دستگاه های برگزیده انتخاب شدند.

  وی افزود: رشد اقتصادی هدف اصلی هر برنامه ای است و دستگاه هایی که توانسته بودند در رشد اقتصادی به استان کمک کنند و یا به بهره وری کمک کرده اند توانستند در این جشنواره رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند.

  استاندار هرمزگان گفت: از دیگر شاخص های مورد ارزیابی قرار گرفته در این جشنواره تحقق برنامه های ویژه دولت و پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور بود که این دو مورد نیز به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

  وی تصریح کرد: سال گذشته سال پر کاری بود اما امسال با توجه به برنامه های موجود سال سنگین تری است در ابتدای دولت چهار محور پروژه های مرتبط با رشد اقتصادی شامل پروژه های حوزه انرژی، صنعت معدن و کشاورزی و شیلات پروژه های حوزه عمران و زیر ساخت شامل آبرسانی، گازرسانی و توسعه راه ها، پروژه های مردم یاری و قرارگاه مردم و پروژه های مرتبط با مردمی سازی اقتصاد بود که در راس اصلی برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تخصصی نفت در هرمزگان کلنگ زنی می شود

دانشگاه تخصصی نفت در هرمزگان کلنگ زنی می شود