مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-30سياسي

حجت الاسلام سعیدی: برای بدست آوردن رأی شریعت را زیر سؤال نبرید


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، با تأکید بر لزوم توجه به انتخاب نماینده ای صادق و راست گو توسط مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ظهر امروز در مراسم سالگرد شهیدان رجایی و باهنر در مصلای امام خمینی (ره) رشت اظهار کرد: مردم گیلان یکی از ولایتمداری ترین مردمان کشور هستند که در برهه های مختلف و بزنگاه های حساس اقتدار و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی با اشاره به ویژگی های مدیر تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: مسؤول صادق و راست گو مصداق مدیر در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی است، لذا تمامی متولیان و مدیران دستگاه های اجرایی، باید راست گویی و صداقت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، با تأکید بر لزوم توجه به انتخاب نماینده ای صادق و راست گو توسط مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: عده ای نباید برای به دست آوردن چند عدد رأی دین، شریعت و ولایت فقیه را زیر سؤال ببرند.

سعیدی یکی از راه های رسیدن به تمدن نوین اسلامی را  عبور از برهه های حساس دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری در دولت نهم و دهم مسئله دولت و تمدن اسلامی را مطرح و سپس به شبهات ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام سعیدی: برای بدست آوردن رأی شریعت را زیر سؤال نبرید

حجت الاسلام سعیدی: برای بدست آوردن رأی شریعت را زیر سؤال نبرید