مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-29سياسي

از تجربه تغییر اقلیم در گیلان تا وقوع گرد و غبار در استانهای شمالی


در آیین رونمایی از کتاب «فرین ترین» که همزمان با هفته دولت در رشت برگزار شد، گفته شد، موضوع تغییر اقلیم جدی است چرا که سالانه ایستگاه های هواشناسی ما رکوردهای دمایی را ثبت می کنند و وقوع پدیده گرد و غبار در استانی مانند گیلان نیز از پیامدهای تغییر اقلیم .

- ایسنا/گیلان در آیین رونمایی از کتاب فرین ترین که همزمان با هفته دولت در رشت برگزار شد، گفته شد، موضوع تغییر اقلیم جدی است چرا که سالانه ایستگاه های هواشناسی ما رکوردهای دمایی را ثبت می کنند و وقوع پدیده گرد و غبار در استانی مانند گیلان نیز از پیامدهای تغییر اقلیم است و کسی تصور نمی کرد که در استان های شمالی گرد و خاک داشته باشد.

یاسر تقوی امروز در محفل فرهنگی خادمین خردمند که با محوریت تجلیل از مروجین کتاب و آیین رونمایی از کتاب فرین ترین همزمان با هفته دولت در رشت برگزار شد، فلسفه وجودی نشست های کتاب و کتابخوانی را اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده دانست و افزود: توجه به امر کتاب و مطالعه به ارتقای فهم و دانایی افراد کمک می کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان نشست کتابخوان را مصداق بارز امر به معروف دانست و افزود: کتاب و کتابخوانی موضوعی است که نمی توان برای آن پایان و نهایتی را متصور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تجربه تغییر اقلیم در گیلان تا وقوع گرد و غبار در استانهای شمالی

از تجربه تغییر اقلیم در گیلان تا وقوع گرد و غبار در استانهای شمالی