مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-24اقتصادي

2 واحد صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در قزوین به بهره برداری رسید


طی مراسمی با حضور معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، در نخستین روز از هفته دولت و با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، عزیزالله افضلی رییس سازمان صمت استان قزوین، رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و دیگر مسوولان، صبح امروز دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک به بهره برداری رسید.

نخستین واحد صنعتی که به بهره برداری رسید واحد تولید و عرضه کننده انواع دستگاه های محصولات تست و آزمایشگاه های صنعتی بود که با ظرفیت اسمی 400 دستگاه مطابق با جواز تاسیس مهندسی و سایر فعالیت های مرتبط با اشتغالزایی برای 15 نفر در زمینی به مساحت زمین 3145 مترمربع و زیر بنای 2400 مترمربع احداث شده است.

  این شرکت با بهره گیری از علم و تکنولوژی روز دنیا و یاری و همکاری متخصصان و کارشناسان حرفه ای کار آزموده در زمینه طراحی ساخت و عرضه تجهیزات و دستگاههای آزمایشگاه های صنعتی و مهندسی دارای سابقه درخشان است.

  در این مجموعه امکان ساخت دستگاه های تست خواص مکانیکی مواد مانند دستگاههای تست کشش یونیورسال سرو الکتریک و هیدرولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 واحد صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در قزوین به بهره برداری رسید

2 واحد صنعتی با حضور معاون وزیر صمت در قزوین به بهره برداری رسید