مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-30اقتصادي

نقشه های تناسب اراضی برای محصولات باغی چهارمحال و بختیاری تهیه شد


رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: با تاکید دستگاه های نظارتی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، اعضای هیات علمی این مرکز موفق به تهیه نقشه های تناسب اراضی شده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: با تاکید دستگاه های نظارتی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، اعضای هیات علمی این مرکز موفق به تهیه نقشه های تناسب اراضی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن جهانبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، مرکزی در حوزه آموزش و پژوهش در شاخه‎ های منابع طبیعی و زیرمجموعه سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی است که شعار این سازمان، دانش بنیان، بهره ور و پاسخگو نام گرفته و همه فعالیت های آن در کلمات این شعار نهفته شده است.

رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه عمده فعالیت و هدف اصلی مرکز افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی است، افزود: بخشی از بهره وری در حوزه آموزش ایجاد می شود، گرچه عمده آموزش ها (سالانه حدود 28 هزار نفر روز) مختص بهره برداران، کشاورزان، باغداران و دامداران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های تناسب اراضی برای محصولات باغی چهارمحال و بختیاری تهیه شد

نقشه های تناسب اراضی برای محصولات باغی چهارمحال و بختیاری تهیه شد