مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-25سياسي

استاندار فارس : برای اتباع خارجی کارت هوشمند صادر می شود


استاندار فارس با اشاره به مصوباتی که بعد از دومین حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در بحث ساماندهی اتباع خارجی ، - استاندار فارس با اشاره به مصوباتی که بعد از دومین حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در بحث ساماندهی اتباع خارجی ، به زودی برای افراد دارای مجوز اقامت و کار کارت هوشمند صادر می شود.

دکتر محمدهادی ایمانیه سوم شهریور و در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز شیراز، که به مناسبت هفته دولت انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: در هفته دولت امسال در فارس 837 پروژه با اعتبار 459 هزار میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ او ادامه داد: البته این پروژه ها در هفته دولت برای بهره مندی مردم افتتاح می شوند و بهره برداری رسمی از آن ها همزمان با سفر دوم رییس جمهور به استان که طی هفته های آتی اتفاق خواهد افتاد، انجام می شود.

  استاندار فارس اظهار کرد: ارزش ریالی پروژه های هفته دولت امسال که 6500 اشتغال مستقیم و 30 هزار اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد، افزون بر 6 برابر پروژه های هفته دولت سال گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار فارس : برای اتباع خارجی کارت هوشمند صادر می شود

استاندار فارس : برای اتباع خارجی کارت هوشمند صادر می شود