مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:552023-09-10سياسي

17 درصد مدارس استان قزوین نیازمند مقاوم سازی هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: 17 درصد مدارس فعال در سطح استان قزوین، به مقاوم سازی نیاز دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: حدود 24 پروژه آموزش و پرورش استان در هفته دولت افتتاح و 2 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل 10 پروژه در حال ساخت با پیشرفت بالای 90 درصد اختصاص داده شد.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص بکارگیری از ظرفیت نیروهای متخصص، متعهد و جوان انقلابی ابلاغیه ای به مناطق 14 گانه استان ارسال و فعالیت هایی در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین درخصوص پیگیری پروژه های عمرانی و آموزشی در حال ساخت عنوان کرد: با توجه به سرانه پایین فضای آموزشی استان و تخریبی بودن حدود 13 درصد از مدارس و نیاز به مقاوم سازی 17 درصد مدارس و همچنین فعالیت کلاس های درس در مسکن مهر و اقدام ملی، سامان دهی این موارد همکاری همه دستگاه های استان را می طلبد.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: استان قزوین 250 هزار دانش آموز دارد و سرانه فضای آموزشی آن 5/7 متر مربع است که حدود 0/3 درصد بالاتر از سرانه کشوری می باشد ولی بیش از 30 درصد آن نا ایمن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 درصد مدارس استان قزوین نیازمند مقاوم سازی هستند

17 درصد مدارس استان قزوین نیازمند مقاوم سازی هستند