مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-11سياسي

ظرفیت بزرگترین مزرعه پرورش شتر مرغ زندانیان شرق کشور دو برابر می شود


معاون اشتغال و کارآفرینی بیناد تعاون زندانیان کشورگفت: زندان های خراسان جنوبی با ایجاد بزرگترین مزرعه پرورش شتر مرغ شرق کشور صاحب برند است و پیگیری می شود تاظرفیت این مزرعه را به 2 برابر تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جبار باقری، معاون اشتغال و کارآفرینی بنیادتعاون زندانیان کشور در سفر یک روزه به خراسان جنوبی در حاشیه بازید از حوزه اشتغال زندان مرکزی  اظهارداشت: اولویت اصلی سازمان زندان ها و همچنین بنیاد تعاون زندانیان در کشور اشتغال زندانیان است.

وی افزود: حرفه آموزی و اشتغال یک امر بسیار مهم و حیاتی در زندان ها است چراکه وقتی زندانی در زمان تحمل حبس حرفه ای در داخل زندان یاد بگیرند بعد از آزادی دیگر سربار خانواده خود نیست.

وی با بیان این که زندان های خراسان جنوبی با ایجاد بزرگترین مزرعه پرورش شتر مرغ  شرق کشور آن هم در مجاروت زندان مرکزی بیرجند در کشور صاحب برند است افزود: زمینه توسعه صعنت پرورش شتر مرغ در استان را پی گیر هستیم که بتوانیم قبل از سال جاری ظرفیت این مزرعه را به 2 برابر تبدیل کنیم.

معاون اشتغال و کارآفرینی بیناد تعاون زندانیان کشور با اشاره به این که بعضی از کارگاه های اشتغال زندانیان در کشور دیگر توجیه اقتصادی ندارد که باید در یک برنامه ریزی دقیق طرح جایگرینی شغلی دیگر را محیا کنیم اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بزرگترین مزرعه پرورش شتر مرغ زندانیان شرق کشور دو برابر می شود

ظرفیت بزرگترین مزرعه پرورش شتر مرغ زندانیان شرق کشور دو برابر می شود