مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-09اقتصادي

3 هزار پروانه صنفی در استان سمنان صادر شد


رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از صدور سه هزار و 55 پروانه فعالیت صنفی و تجاری در استان طی یک سال اخیر و از بازه زمانی شهریورماه سال قبل تا شهریورماه امسال خبر داد.

- یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه در یک سال اخیر در استان سمنان سه هزار و 55 پروانه صنفی در بخش های مختلف صادر شده است، تاکید کرد: از شهریورماه سال قبل تا شهریورماه امسال یک هزار و 35 مورد پروانه فعالیت خدماتی در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 650 پروانه نیز در همین بازه زمانی در بخش توزیع صادر شده است، ابراز کرد: سهم تولید نیز از صدور پروانه فعالیت در بازه زمانی یک سال اخیر 370 مورد بوده که مجموعاً بالغ بر سه هزار پروانه را شامل می شود.

رییس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در بازه زمانی شهریورماه سال قبل تا شهریورماه امسال همچنین 83 کارت بازرگانی نیز برای تجار استان صادر شده است، بیان کرد: برای تسهیل در امر بازرگانی، 114 کارت نیز در همین بازه زمانی تمدید شده است.

احمدی همچنین از ابلاغ مصوبات کشوری تبصره 18 قانون بودجه شامل تسهیلات اشتغال و تولید خبر داد و ابراز کرد: با هماهنگی بانک های عامل در استان سمنان مقرر شد از این هفته به مرور طرح های صنعتی برای تسهیلات در گردش و ثابت معرفی کنیم تا از این وام ها بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار پروانه صنفی در استان سمنان صادر شد

3 هزار پروانه صنفی در استان سمنان صادر شد