مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 16:502023-08-28اجتماعي

کاهش آلودگی هوا و هزینه های سوخت از مزیت های برقی سازی خودروها


برقی سازی خودروها، اتوبوس ها و موتورسیکلت ها مزیت های خوبی دارد که از آن جمله می توان به کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه های سوخت اشاره کرد.

- وزیر صنعت تاکید کرد: برقی سازی خودروها، اتوبوس ها و موتورسیکلت ها مزیت های خوبی دارد که از آن جمله می توان به کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه های سوخت اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی در آیین بهره برداری همزمان از 15 ایستگاه شارژر خودروهای برقی مجهز به 74 دستگاه شارژر که عصر امروز با حضور شهردار تهران، رییس شورای شهر تهران و جمعی از معاونان، مدیران شهری و اعضای شورای شهر تهران در محل سالن برج آزادی برگزار شد، گفت: امروز شاهد برقی شدن تهران هستیم.

آرزویی که سالها برای آن تلاش شد و امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع برقی سازی خودروها به سال های دور برمی گردد افزود: شاید این مسئله به بیش از یک قرن گذشته برگردد، موضوعی که مورد توجه کشورها قرار گرفت و برخی از کشورهای به سمت برقی سازی خودروها گام برداشتند.

وزیر صمت با بیان اینکه در حال حاضر برقی کردن خودروها در دنیا در حال توسعه و با سرعت زیاد در حال انجام است تاکید کرد: برقی سازی خودروها، اتوبوس ها و موتورسیکلت ها مزیت های خوبی را دارد که از آن جمله می توان به کاهش آلودگی هوا و کاهش هزینه های سوخت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلودگی هوا و هزینه های سوخت از مزیت های برقی سازی خودروها

کاهش آلودگی هوا و هزینه های سوخت از مزیت های برقی سازی خودروها