مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-25فرهنگي

برگزیدگان هشتمین دوره جایزه فیروزه تقدیر شدند


برگزیدگان هشتمین دوره جایزه فیروزه با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه فیروزه با حضور یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اسماعیل جانعلی پور مدیرکل دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن نمایشگاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

اسماعیل جانعلی پور به عنوان دبیر جشنواره فیروزه در ابتدای این برنامه گفت: این جشنواره ذیل دبیرخانه فرهنگی صنایع ایران برگزار شده است که در چهار حوزه عروسک، اسباب بازی، نوشت افزار و هدایای فرهنگی با مشارکت 1700 اثر از 20 استان کشور همراه شده و در پایان از 19 نفر برتر تجلیل شد.

در ادامه احمدوند گفت: این جشنواره با حضور تولید کنندگان و فعالان حوزه صنایع فرهنگی برگزار شده است که تفاوت آن با دوره های قبل در برگزاری نمایشگاه جانبی ست که به عرضه محصولات و صنایع فرهنگی اختصاص دارد.

همچنین در این مراسم از برگزیدگان این دوره از جشنواره در 4 بخش شامل عروسک، اسباب بازی، نوشت افزار و هدایای فرهنگی تجلیل شد.

بخش عروسک هانیه سادات حسینی نفر اول جشنواره را عنوان گرفت و سیده زینب موسوی، رحیمه کرد کتولی، محمد حسین صمدی، بهناز پویان نسب، مریم حسن زاده و رضوان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان هشتمین دوره جایزه فیروزه تقدیر شدند

برگزیدگان هشتمین دوره جایزه فیروزه تقدیر شدند