مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 16:002023-08-23سياسي

نذر عروسک برای «کودکان مکتب حسینی» در خوشاب


همزمان با ایام دهه اول ماه صفر گروه جهادی شهدا با حضور در روستای ترخاص از توابع شهرستان خوشاب اقدام به توزیع عروسک بین «کودکان مکتب حسینی» کرد.

- خوشاب ـ همزمان با ایام دهه اول ماه صفر گروه جهادی شهدا با حضور در روستای ترخاص از توابع شهرستان خوشاب اقدام به توزیع عروسک بین کودکان مکتب حسینی کرد.

محسن اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری پویش سالانه کودکان مکتب حسینی در کشور اظهار کرد: هدف از برگزاری این پویش زنده نگه داشتن یاد وخاطره حضرت رقیه (س) بین کودکان است.

مسئول گروه جهادی شهدا بیان کرد: در سال جاری این گروه با حضور در روستای ترخاص از توابع شهرستان خوشاب به یاد حضرت رقیه (س) دختر 3 ساله حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اقدام به توزیع 500 عروسک در بین کودکان حسینی این روستا کرد.

وی با اظهار اینکه در این پویش خیرین از سراسرکشور مشارکت دارند و ما را در این امر یاری می کنند، اظهار کرد: این گروه جهادی در کنار فعالیت های فرهنگی، موضوع محرومیت زدایی، درمان بیماران نیازمند، عمرانی، و کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند انجام می دهد.

اسماعیلی با اشاره به تعداد عمل های چشم نیازمندان سبزواری و خوشابی افزود: در 5 ماه نخست جاری با کمک پزشکان خیر 60 عمل درمرکز جراحی چشم آریا سبزوار انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر عروسک برای «کودکان مکتب حسینی» در خوشاب

نذر عروسک برای «کودکان مکتب حسینی» در خوشاب