مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-29سياسي

شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایتمداری و خدمت صادقانه هستند


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان «رجایی و باهنر» با صدور بیانیه ای این شهیدان را اسوه جاودانه ولایتمداری و خدمت صادقانه دانست.

- رشت- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با صدور بیانیه ای این شهیدان را اسوه جاودانه ولایتمداری و خدمت صادقانه دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در آستانه فرارسیدن هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با صدور بیانیه ای این شهدا را اسوه ولایتمداری و خدمت خدمت صادقانه برای نظام و ملت ایران توصیف کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران به گواه تاریخ معاصر و به اذعان تحلیل گران و رسانه های مستقل بین الملی، بزرگترین قربانیان تروریسم در جهان هستند و ترور بیش از 17 هزار تن از عالمان، دانشمندان، سیاستمداران، نظامیان و فرزندان غیور میهن اسلامی از سوی استکبار جهانی به ویژه تروریسم دولتی آمریکای جهانخوار، رژیم اشغالگر قدس و گروهک های تروریستی مورد حمایت و وابسته به آنان، بزرگترین سند و گواه مظلومیت این نظام اسلامی و ملت شریف ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایتمداری و خدمت صادقانه هستند

شهیدان رجایی و باهنر اسوه ولایتمداری و خدمت صادقانه هستند