مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-08اجتماعي

مواکب دانش آموزی و بقاع متبرکه خراسان جنوبی پذیرای زائران حرم حسینی و رضوی


امسال علاوه بر 5 موکبی که در بقاع متبرکه خراسان جنوبی برای پذیرایی و اسکان زائران ایرانی و خارجی حرم حسینی و رضوی برپا شده است دانش آموزان استان نیز 7 موکب برای این زوار در خراسان جنوبی برپا کرده اند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ امسال علاوه بر 5 موکبی که در بقاع متبرکه خراسان جنوبی برای پذیرایی و اسکان زائران ایرانی و خارجی حرم حسینی و رضوی برپا شده است دانش آموزان استان نیز 7 موکب برای این زوار در خراسان جنوبی برپا کرده اند.

آن طور که حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: تاکنون 25 زائر پاکستانی به مدت دو روز در امامزادگان باقریه بیرجند اقامت داشتند و از خدمات موکب های استان بهره مند شدند.

  وی با اشاره به پذیرایی و اسکان 200 نفر از زائران پیاده اربعین حسینی در موکب امامزاده زید بن محمد قاین اظهارداشت: با توجه به اینکه خراسان جنوبی معبری برای زائران اربعین به ویژه زائران پاکستانی، هندی و افغانستانی بوده مکان هایی برای پذیرایی و اسکان زائران در محل بقاع متبرکه استان پیش بینی شده است.

وی گفت: امسال پنج موکب در بقاع متبرکه ای که در مسیر های زائران در استان قرار دارد برای پذیرایی از زائران اربعین پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواکب دانش آموزی و بقاع متبرکه خراسان جنوبی پذیرای زائران حرم حسینی و رضوی

مواکب دانش آموزی و بقاع متبرکه خراسان جنوبی پذیرای زائران حرم حسینی و رضوی