مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 22:202023-08-31اجتماعي

اعزام 280 نفر زائر اولی مناطق محروم آذربایجان شرقی به کربلای معلی


مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا از اعزام 280 نفر زائر اولی مناطق محروم آذربایجان شرقی به کربلای معلی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا از اعزام 280 نفر زائر اولی مناطق محروم آذربایجان شرقی به کربلای معلی خبر داد.

سیدمهدی حسینی در مراسم اعزام تعدادی از روستاییان دهستان جوشین ورزقان به کربلای معلی، اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی 280 نفر از اهالی مناطق آسیب پذیر و محروم استان در قالب کاروان سفیر احسان و در سفری هشت روزه راهی کربلای معلا شدند.

وی افزود: این کاروان در قالب هفت دستگاه اتوبوس و با اعتباری بالغ بر 340 میلیون تومان به عنوان کمک هزینه برای زائران با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان شرقی و نواحی مقاومت بسیج سپاه اهر، هوراند و ورزقان به مدت هشت روز برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) سال 1402 به کربلای معلی اعزام شدند.

حجت الاسلام حسین نوری، مسئول کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و مسئول کاروان پویش سفیر احسان نیز در ادامه گفت: زائران اعزامی به زیارت کربلای معلی و نجف اشرف مشرف می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، وی تصریح کرد: شرایط اخذ مجوز، تشریفات ورود خروج، محل اسکان، پذیرایی از زائران و پشتیبانی فرهنگی از این کاروان نیز فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 280 نفر زائر اولی مناطق محروم آذربایجان شرقی به کربلای معلی

اعزام 280 نفر زائر اولی مناطق محروم آذربایجان شرقی به کربلای معلی