مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-11اجتماعي

آموزش در دو دنیا؛ اینجا هم ارزیابی هست، اما به شیوه انگلیسی!


  حلقه گمشده در سیستم آموزشی ما که کمک به بروز و ظهور خلاقیت دانش آموزان هست، اینجا به طور مرتب در حال تقویت و خوراک دادن است تا بچه ها در حین رشد کودکانه، - آموزش در دو دنیا؛ اینجا هم ارزیابی هست، اما به شیوه انگلیسی!   حلقه گمشده در سیستم آموزشی ما که کمک به بروز و ظهور خلاقیت دانش آموزان هست، اینجا به طور مرتب در حال تقویت و خوراک دادن است تا بچه ها در حین رشد کودکانه، خود را کشف کنند.

  مرضیه منگلی   وقتی که قرار بود برای اولین بار بهار را در کشور جدید راهی مدرسه کنیم، من بیشتر از او استرس داشتم که قرار هست در دنیایی تازه اما غریب و ناآشنا قدم برداریم.

بماند که در اولین مکالمه در مدرسه، نمرات آزمون های ایلتس و تافل و تمام واژگانی که در کلاس های انگلیسی یاد گرفته بودیم به چالش کشیده شد، موضوع گفت و گو با مسوولان مدرسه هم شکل تازه ای برای ما داشت.

  کاملا آماده بودیم درباره استعدادهای فراوان دخترمون و ارزیابی های موفق او در زمینه های مختلف سخن رانی کنیم در حالی که بعد از نیم ساعت از جلسه ما هنوز هیچ پرسشی از سابقه تحصیل، ارزیابی، وضعیت ریاضی و علوم نبود!   فکر کردیم با یک طرح یک پرسش، موضوع را به جلو ببریم و از آنجا که ما هم که درست مثل همه خانواده های ایرانی نگران آزمون و امتحان بودیم، از چگونگی امتحان درمدارس انگلیس پرسیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش در دو دنیا؛ اینجا هم ارزیابی هست، اما به شیوه انگلیسی!

آموزش در دو دنیا؛ اینجا هم ارزیابی هست، اما به شیوه انگلیسی!