مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:452023-09-13سياسي

تذکر محسنی بندپی درباره مهاجرت نخبگان


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید در مورد خروج نخبگان که به کشور و نیروی انسانی آسیب بسیاری وارد می کند، ورود کرده و این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهد.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید در مورد خروج نخبگان که به کشور و نیروی انسانی آسیب بسیاری وارد می کند، ورود کرده و این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی محسنی بندپی نماینده چالوس و نوشهر و دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز چهارشنبه 22 شهریور 1402 صحن مجلس در تذکری با بیان اینکه مدت هاست تعادل میان دخل و خرج مردم برهم خورده است ، اظهار کرد: بر تیم اقتصادی دولت واجب است با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی جامعه طرحی نو دراندازند و جلوی افزایش افسارگسیخته قیمت کالاهای اساسی را بگیرند و نگذارند مردم بیش از این آسیب ببنند.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش گفت: تثبیت وضعیت شغلی معلمان، خریدخدمتی ها، حق التدریسی ها، قراردادی ها و پیش دبستانی ها مهمترین مطالبات این عزیزان است؛ بر همین اساس نیز وزیر باید به این همه بی سروسامانی در وضعیت شغلی آنها خاتمه دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری به دولت و مجلس تصریح کرد: باید طبق قانون برنامه توسعه باید برای یک بار به دغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر محسنی بندپی درباره مهاجرت نخبگان

تذکر محسنی بندپی درباره مهاجرت نخبگان